Sunday, January 13, 2008

...scriu si apoi iar sterg...si asa din nou si din nou....nu stiu cu ce sa incep!!!ma linisteste gindul acesta.... simt ca in scris ma regasesc pe mine....vai,de cit timp m-am pierdut...de cit timp nu am scris nimic...INCEPUT!!!LALLA ...CE BINE!!!!!!imi regasesc o parte din suflet...
de ce nu mai scriu??...cum faceam inainte...de ce nu visez???doar ma simteam atit de bine....cred ca am inteles intr-un moment ca sunt lucruri copilaresti si fara sens...ei si ce...care e problema??
de ce nu putem pastra micutza placere de a ne simti pt citeva clipe copii???cui pasa!!!MA SIMT BINE si nu vreau sa incetez sa tst...vah am sa scriu acum atitea prostii ca la urma o sa-mi fie rusine:)))si o sa sterg postu:)))) nuuuuuu:)))
uf....miine e luni...ma gindesc ca se incepe iarasi nebuniciu:)))probleme...hehe..ce m-as face fara ele...m-as plictisi cu siguranta:(( aaa...si apropo de plictis...am observat ca ma plictisesc atit de repede,care sa fie cauza??o sa incerc sa atrag mai multa atentie la chestia asta si sa gasesc raspunsul,caci nu ma avertizeaza aiuriciu acesta...mmmm....uite ca deja imi vin raspunsuri la intrebari....AM NEVOIE DE O SCHIMBARE...DE CEVA NEORDINAR...DE PRIETENI SI NECUNOSCUTI DEOSEBITI...DE O VIATA MULT MAI INTERESANTA pe care acum nu prea am posibilitatea s-o dobind....dar mi-o fac eu din ce este:D pare sa sune interesant...mmm...lana PROMIT sa incerc:)))

cred ca deja e pe "fin" orele destinate net-ului....:)))caci intreb limita si mi-e rusine de deficitul meu de vointa!!!
merg sa ma pregatesc de conferinta si sa invat "Floare albastra":D
uite ca ceva ceva tin minte...

"Piramidele-n vechite
Urca-n cer virful lor mare
Nu cata in departare
Fericirea ta,iubite!"

ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Viva la diva!!!!...gata nu-s

No comments: