Thursday, May 1, 2008

it's really funny for me:)))


youuu,youuu are my high....do you feel meeeeeeee?!love... mdea,foarte interesant si funny...chitita in roz cu bijuterii din UK,cu unghii rosii-negri:))) cu zimbet pina la urechi...stau in fatza pc-ului...oh,my God...pfffff...imi vine a ride...si doar citeva minute in urma vroiam la plimbare...si soarele era...si Iulia ma insotea...si...cite mai vroiam sa fac:)) dar iata ca s-a intors "roticica mea" si am ramas in fatza pc-ului...chitita in roz cu bijuterii din UK,cu unghii rosii-negri:))) cu zimbet pina la urechi...stau in fatza pc-ului...oh,my God...pfffff...MA SIMT "EXTRAORDINARA", "SPECIALA" ,"FERICITA", "LIBERA", FRUMOASA" SI iata ca imi vine a ride si a zburda prin camera de park "m-am oparit la buci" si ...toate gindurile si sperantele duc la VARAAAAAAAAAAAA....LA CULORI SI CURCUBEU...vreau sa nu-mi pese de nimic si sa inot in nisip in GREECE!:))ella..."omorfos", hihi...ce lume minunata se joaca in mine?! si ce fericiti sunt ochii privindu-se in oglinda...:D just me,myself and I :):d OO SORRY si MADONNA CU PIESA "I COULD BE A DEVIL" ;)) eee ..despre asta in alt articol!so......chitita in roz cu bijuterii din UK,cu unghii rosii-negri:))) cu zimbet pina la urechi...stau in fatza pc-ului...oh,my God...pfffff... just ME,MYSELF, MY DREAMS, MY DESIRES, MY IMAGINATION, AND ..... O INTREAGA LUME DIN MINE SE DESCOPERA PINA CIND NU GEME...in implinire si extaz!! SMILE, BE HAPPY AND HAVE FUN,GUYS:d

No comments: