Sunday, June 8, 2008

doar EU si LUMEA MEA sau doar EU in LUMEA MEA...


Ce dor mi-a fost de mine...de scris, de meditatii, de lumea mea...!:) cea dinauntru ...pe care o simt si o inteleg atit de bine doar EU! uneori o inteleg, alteori imi creeaza confuzie acuta, uneori ma face sa zbor fara sa stiu cauza...alteori e nevoie de o singura persoana draga care sa ma readuca LA MINE!:) acum vreau sa ma dedic total MIE!...(nu sunt NARCIS pentru concretizare:)) doar am nevoie de atentiei lumii mele interioare pe care o regasesc plina de dorinta de a calatori prin carti.Nu stiu de ce dar in carti si in scris ma regasesc...poate asta mi-e vocatia...in fine nu patrund adinc in tema la moment. ZEMFIRA-BESKANE4NOSTI UN ZID CHINEZESC DE CARTI JURNALUL SPIRITUL MEU si MIROSURI...:) toate astea formeaza atmosfera in care vreau sa ma scufund si sa patrund altundeva! :)

No comments: