Wednesday, February 27, 2008

sick&tired


revin aici plina de ginduri sumbre...si imi pare rau de aceasta...ash fi vrut sa fiu fericita,sa zimbesc,sa dansez cum o faceam citva timp in urma,insa acum...s-a pierdut,s-a evaporat acea fericire,bucurie care ma convingea ca VIATA E FRUMOASA...acum o spun cu ironie,pesimism,depresiv si la fel imi pare rau pentru aceasta. O durere iremediabila mi-este inchegata in inima,in singe cind imi amintesc de...nu shtiu ce sa scriu,nu shtiu ce sa fac,de parca acum m-ash afla intr-un ocean de unde nu este iesire,ocean infinit si rece...scriind,tot mai sper ca imi voi gasi pace macar pentru citeva momente...haosul din minte si suflet,indiferenta,suferinta mi-a dezichilibrat intregul "EU" si nu mai gasesc armonie in lucruri,cuvinte si priviri...Si cel mai trist gind,suferind...e ca ma simt mai solitara ca niciodata...de parca nu as avea familie,prieteni,de parca m-ash afla pe o insula numita"SINGUR IN CAUTAREA MEA".Imi vine greu sa dirijez gindurile ce apar si dispar brusc,ce se suprapun una peste alta si iese o absurditate din ele...scriu si interzic lacrimilor sa apara pe orizontul fetii...acum e imposibil. As vrea sa zdrobesc puntea ce ma desparte de mine.Cineva a spus ca in suferinta te regasesti pe tine insuti...la mine e invers ...sau poate cred eu gresit...o confuzie bolnavicioasa se isca din mine,sunt obosita si bolnava...obosita de gindul obsedant"..." si bolnava de mine!!! Optimismul inaripat in suflet imi sopteste ca TOTUL VA FI BINE!sper sa fie asa,caci nu vreau,iarasi,sa adorm cu ginduri posomorite,cu emotii negative si ideea de a dormi neinteleasa nici de vise si de a ma destepta cu indiferenta zilei de astazi... i'm sick&tired...

No comments: