Tuesday, February 19, 2008

tot ce farmeca...


Imi arde inima,e strabatuta de sageata de foc care ma face trista....e iluzia implinirii!M-am convins ca uneori e bine sa spui DA,O SA LUPT PENTRU DRAGOSTEA MEA SI NU-MI VOI ASCUNDE SENTIMENTELE,CARE ZAC RUSINATE SI ASCUNSE IN JUMATATEA INIMII...vreau doar sa fie bine...dar nushtiu ce e mai bine pentru mine acum...sa zic DA sau mai bine ar fi sa las asa cum e... O dorinta nebunatica de a auzi vocea...de a zice...DOAMNE,DE CIT TIMP A FOST NEVOIE SA-MI ADUN CURAJUL INGININD UN "DA"...vreau vreau vreau....iti vreau prezenta atit de nebunatica si imprevizibila...te vreau trist,vesel,rece,daruitor...de ce exista ceva care ne desparte??de ce nu poate sa fie bine??de ce nu rasare raza dulce de primavara?? Azi,am fost fericita cind mi-ai spus acele cuvinte..."daca erai sa fii mai..."...ma simteam atit de fericita de parca mi-ai promis o luna de miere in Paris,plimbindu-ma pe strazile inguste ale lui.Dar am fost foarte fericita!!!foarte fericita!!!M-ai facut astfel fara s-o shtii,fara s-o intelegi,fara sa o presupui...dar eu pluteam naiv pe cararile orashului cu capul sus si un zimbet larg,din inima...iti multumesc!!!cred ca acum visezi deja...dar poate ma visezi cum tastez cuvintele acestea si ascult Black cherry!!Ar fi minunat daca m-ai simti in momentul acesta(ora 22:23) m-ash convinge ca suntem fauriti unul pentru altul...ca mai e o sansa sa fim impreuna si sa ne iubim,ash zbura deasupra nemarginirii!! Cindva poate vei citi aceste rinduri,rupte din mine,presarate cu mult dor si o enorma dorinta de a te simti alaturi...tot ce ash vrea!!De cite ori mi-am interzis gindul acesta...de cite ori...insa e mai puternic ca mine,uneori regret de ... Ash ramine o noapte intreaga sub melodia dragostei ce imi scufunda intreaga faptura si nu am scapare...si te-ash contempla cu ochii inchisi,simtindu-ti gustul,mirosul si imaginindu-mi ca ma privesti in continuu...cu privirea pe care o poti fauri doar TU...cu o privirea arzinda de adoratie si pasiune! Vreau sa primesc din dragoste tot ce a pregatit pentru mine si sa nu-mi fie frica sa deschid rezervele ei...Vreau sa fiu fericita...vreau sa fie bine!!!!Si imi promit ca asa va fi!!!!!Voi fi fericita, implinita...iar persoanele drage vor impartasi cu mine fericirea noastra!! Pe tine vreau sa te vad fericit...si cum ai exprimat si tu aceeasi idee,zic: "Am sa fiu geloasa pe viitoarea ta iubita":))) Acum vreau sa inchid pentru ceva timp portita in care sta pitita o parte din mine si s-o deschid doar atunci cind voi simti dorinta clipei cele fericite... Noapte bunaaaa!!!Sa ma visezi,iubi...hihi

1 comment:

paul said...

mie îmi place blogul tau :)