Monday, April 28, 2008

de la rau la bine...metamorfoza


groaznic....ce dezamagire...ce aiureala...sunt ingrozita si suparata...simt ca am sa izbucnesc acum...neaparat trebuie sa gasesc o modalitate efectiva de a ma elibera de emotii negative,neplacute si f dureroase!!!!AM S-O FAC!

ma intreb...de ce oare persoanele la care tii si in care incepi sa ai incredere te fac sa suferi?! de ce?!?! infuriataaaaaaaa...putin ma merita "acei" la care ma gindesc in momentul dat,care m-au dezamagit.Incerc sa nu tragedizez(e un scop care are succese)

Imi repet in continuu ca o sa fie bine,ca n-o sa depind de cineva...cel putin in lume asta as vrea aceasta!Ma doare si ma sfisie...ah!!sper sa-mi treaca in curind,caci am sa zic o prostie,am sa explodez...vah!Ma tin in miini!It's ok!

Iar acum sa vorbesc despre ceva mai placut...ca de exemplu: plimbarea cu un omuletz tare dragutz si very funny,un inger ocrotitor al meu,chiar daca ma intrerupe uneori cind vorbesc ceva foarte important de care depinde si viitorul meu,aceasta nu stopeaza iubirea mea...AM FACUT OBSERVATIA SI TREC MAI DEPARTE:))"Alina,ce-am spus eu numai ce?!" la care Ea raspunde...Oh,gogoneatza...:))))ufff ma umfla risu!:))

azi am mers mult,o racoare ce patrundea in oase ne insotea,totusi am petrecut bine timpul!!hehe,da privirile din Marco Polo...haha...no comment..."o rupt" !!

ooo inca ceva placut PLANURILE MELE PE VARA!!sper cu toata fiinta mea:D sa mi se indeplineasca mai mult de jumatate!!VREAU SI O SA FIE!!!

am descoperit ca odata ce incep sa gindesc pozitiv se simplifica durerea si invadeaza in launtricul meu o liniste,pace si smerenie! TOTUL O SA FIE BINE!!:)

zimbet...liniste...si dorinte!!!Aici sunt doar EU, LUMEA MEA...si in gind-OAMENII CARE MA MERITA!!!

p.s : Viata e asa cum o vedem noi... priveste cu sufletul,invata cu mintea si zimbeste cu ochii!!!

No comments: