Sunday, April 27, 2008

i'm alright!:))


hm, revizuiam cu ochiul prin blog shi am descoperit ca o bucata mare de pesimism se evidentiaza aici,wow,why???UNDE E ACEL ZIMBET???!IRA,TREZIREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!cum cinta Coldplay...WE LIVE IN A BEAUTIFUL WORLD,SO ENJOY IT!!!:d HEHE, NEAPARAT TREBUIE SA FAC ORDINE IN GINDURI SI SUFLET!!!NEAPARAT!!!indiscutabil...incep prin aceea ca schimb piesa "outside"staind cu SMOKE ON THE WATER))) ma inveseleste piesa...mai ales inceputul e super frumos!!:)deci,ma oprisem la ...ok,nu conteaza!Vreau sa zic ca mi-a fost dor sa imprashtii gindurile in acest mod!De cind nu am scris aici au fost atitea...triste,frumoase,nebunatice,vesele,extremiste,curajoase momente!! vreau sa ma opresc mai detaliat la momentele VESELE:))) in Kishington!!:)) si...oh,cit de multe!in 1 rind...am cunoscut o persoana deosebita,interesanta,speciala...care respectiv a adus ceva nou in viata mea!O doza de nebunie si mult ris...am descoperit ca pot fi f diferita si sa mi se intimple niste lucruri care deobicei nu ar trebui sa fie :)) adik nu s-au intimplat!:)) in preajma altei persoane!!mdea...OMUL SE DESCOPERA SI SE STUDIAZA O VIATA INTREAGA!!ok,sa revin la NOI:)) plimbare,zimbete,priviri,ris, fraze de tipul: "Tu ai facut asa ca pe mine acum ma dor picioarele" sau "Azi stopez drumul spre milion":)) multe si de toate!o 9 lume,o 9 personalitate si o 9 aventura!!!!to be continued... intru in detalii alta data!!:):D acum MA ALATUR DE FANII "SMOKE ON THE WATER" ! ZIMBET...O BUNA DISPOZITIE SI LIBERTATE SPIRITUALA!!ma eliberez de ginduri posomorite si imi continui viata in culori frumoase! love it!!:D

No comments: